Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2015 17:08 - Гледна точка на не евреин за гръцките евреи ...
Автор: goi Категория: Забавление   
Прочетен: 1677 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Kak изглеждат постъпките на гърците (евреи) ПРЕЗ ОЧИТЕ НА НЕ ГРЪК:


 Какво са направили гърците за нас? Забравете демокрацията, философията и геометрията.

Миналия ден подминавах една трафик камера и като всички прилично спазващи закона хора намалих, за да съм сигурен, че няма да ме снима. Но ме снима. Няколко километра по-надолу по пътя ми се случи същото. Километражът сочеше 80. Ограничението беше 80. И въпреки това камерата светна.

Чесах си главата няколко минути, докато проумея проблема. A той беше - с навлизането в есента на средната възраст, когато смъртта започва да размахва косата си в очакване на моето пристигане, очите ми не са такива, каквито бяха, и просто съм разчел грешно километража. Всъщност съм се движел със 100.

Трябва да уточня, че все още мога да различа пътен знак от Луната. Отдалечените обекти са ми супер ясни, но наблизо все едно гледам под вода. С всяко обаждане по телефона се свързвам с човек, когото всъщност не искам да чуя. Натискам икони от менюто и отивам в съвсем различно подменю. И когато се наложи да продиктувам номера на WiFi рутера си на човек в Индия, той оправя проблема на някого във Ванкувър.

Разбира се, за четене използвам очила, което е окей. Но не мога нося такива в колата, защото макар навигацията и уредите да стават кристално ясни, пейзажът отвън се размазва. Тировете стават коли. Колите стават мотори. Моторите изчезват напълно.

Онзи ден пробвах очила с двойни лещи, но ми докараха главоболие и паднах по стълбите. Да носиш бифокални очила е като да си постоянно пиян и често пъти ужасен. Определено не желая да бъда нападнат от полярна мечка, докато ги нося, защото я виждам много, много далеч и изведнъж, тъкмо когато се отпусна, тя ще е огромна и до мене.

Един Господ знае колко хора шофират с двойни лещи по същата схема. Насрещният трафик е на стотици метри и в следващия момент е в жабката ти, с много кръв, последван от полицай, чийто шлем е с диаметър 5 км, а обувките му са колкото напръстници.

Както и да е, но заради това бях хванат от две камери и се чудя дали снимките въобще ще стигнат до съда. Дали мога да пледирам слепота? Дали ще ме пуснат да си ходя? Можете да си заложите и двете седалищни бузи, че отговорът ще е резониращо НЕ. Ще ме глобят с милиони лири и ще ме вкарат в затвора за хиляди години.

Има обаче едно решение. Просто трябва да стана грък.

Както може би си спомнят по-старите читатели, обикновено имам проблеми с гърците, защото веднъж, преди много години, на идиотския остров Крит бях арестуван, защото един мургав мъж сложи ужасната си космата ръка върху полата на приятелката ми и когато му извиках „Какво правиш бе?“, той ме прасна по главата. И след това, когато дебелият и тъп полицай, който ме арестува, счупи ключа в патрона за палене на патрулката, бях накаран да изляза и да бутам.

Историята завърши добре. След като се добрах до върха на един хълм, дадох на жалкия му Fiat един добър последен тласък и офейках. Също успях да се отърва от белезниците два дена преди да отида на летището, така че си спестих досадната работа по прекарването на окованите ми ръце през металодетектора.

Това чувство към гърците обаче не е само лично. Да не забравяме, че по обувките на гръцката армия има пискюли и че храната е ужасна. В коя друга страна отглеждат лозя, хвърлят плода, ядат листата и правят вино от смола? Също така содомията е притеснително популярна.

Както и да е, въпреки многото минуси на дестинацията, направих тазгодишната си лятна почивка на гръцкия остров Корфу. И ми хареса доста. Най-якото нещо бе чистото забавление от шофирането в страна, в която на никого не му пука дали си сляп, луд или кон.

Когато наех кола, която се караше като 400-кубиково Audi, човекът от фирмата, с име Ставрос, каза, че трябва да ми обясни как се шофира. Отвори вратата, седна на шофьорското място и изрече точно тези думи: „Това е волан, а ключът се пъха тук.“ Толкова.

Мисля си, че с това се изчерпват и съветите, които получават младите шофьори, защото тук всеки кара от която страна на пътя му харесва повече, с произволна скорост, с кола, взета само защото е била най-близо до входната врата. Хората карат бъгита, „Пежо“, ATV-та, мотори без каски и дори без тениски. Пълна свободия. Забрана за шофиране в нетрезво състояние? О-о, сигурен съм, че има някаква. Трябва да има. Гърция е в Европейския съюз. Но си мисля, че съблюдаването й е също толкова ефективно, колкото британските полицаи следят за спазването на правилото, позволяващо на бременните жени да уринират върху таксиметровите шофьори. В Гърция изглежда, че правителството е казало: „Ето пътя. Използвайте го. И ако ви смажат, недейте да ни ревете на нас.“

Това си има и минуси, разбира се. През 2006 г. - последната година, за която е правена статистика, по пътищата на Великобритания са загинали 3335 човека. В Гърция, където населението е съставено от седем човека, цифрата е 84 млн. Тук можеш да умреш само по два начина. В катастрофа с кола. Или в катастрофа с мотор.

Което си има и своите плюсове. Няма да умреш от болест на костите или от шип в черепа, вкаран от някой луд например. Нито пък от настъпване на морски таралеж, тъй като ще бъдеш убит още на път за плажа.

Ситуацията става още по-хубава. Животът е толкова по-спокоен, когато не мислиш за това колко вино си изпил с обяда, дали си прочел правилно скоростомера и дали си си сложил колана. Телефонът звънва. Вдигаш и говориш. Никакъв проблем.

Очевидно е нормално и правилно крадецът да е нащрек. Той е престъпник и трябва да внимава да не остави улики на полицията. Но човек, който си кара колата след приятен обяд, не е престъпник. Той е просто един готин пич, излязъл с приятели на слънчева разходка. Гръцката полиция вероятно би го спряла, за да го разпита дали не е видял някакви крадци и скитници в района – истинските гадняри, който трябва да бъдат прибрани.

Говорих си с един човек за наскоро влязлата забрана за пушене. „Да, каза той. Вече е забранено да се пуши на публични места, но законът никога няма да проработи. Всички ще си карат по старому.“ Разбира се, че ще си карат по старому и нищо няма да бъде предприето, защото паленето на цигара в бар или в приятна вечер със семейството не е и 0,1% престъпление.

Разбира се, тук има и друг минус, който трябва да спомена. Тъй като на полицията й пука само за изнасилвачите и за хората, които удрят главите на старите дами с тухли, магистратите не могат да седят цял ден в съда и да взимат парите на нормалните хора, защото не са направили нищо. В резултат на което Гърция банкрутира.

Но като изключим смъртната статистика, банкрута и възникналите от тях безредици, и пискюлите, и содомията, и рецината, и лозовите листа, гърците могат да ни научат на много неща.


Тагове:   боклук,   пари,   евреин,   читут,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goi
Категория: Забавление
Прочетен: 54100
Постинги: 33
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив